zondag 13 mei 2012

Zelfgebakken creaties voor moederdag!

Het is vandaag moederdag en speciaal voor mijn moeder en schoonmoeder maakte ik heerlijke cupcakes die ik versierd heb! En hoe leuk is het om deze te krijgen! Iets waar een ander moeite en tijd in heeft gestoken, iets wat je zelfgemaakt hebt. Denk maar aan vroeger, toen je je op de basisschool in het zweet werkte voor de mooiste knip- en plakwerken voor Moederdag.

Ook vriendinnetje Laura bakte iets voor haar moeder. Laura schakelde mijn hulp en oven in om een geweldig lekker uitziende en vooal geurende walnotenkoek te maken. Hij komt uit een kookboekje van Laura, waarin haar moeder laatst bladerde en zei: 'Als ik dit zie, loopt het water me al in de mond!' Vandaar dat Laura haar moeder met de koek wilde verrassen op Moederdag.

Zet je schrap, want hier komen de foto's van onze prachtige creaties:


Versierd met bloemetjes en hartjes
uitgestoken met een plunger cutter

Mooi verpakt als cadeautje
Walnotenkoek van Laura

Laura besmeerde de koek met warme abrikozenjam
voor een mooie glans op de noten


Laura versierde de koek nog met een
poedersuiker hart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten