woensdag 12 september 2012

24Kitchen is beste digitale tv zender!


Mijn favo foodzender, 24Kitchen, is uitgeroepen als beste digitale tv-zender van het jaar! Whiehoo!! Nu had ik jullie al eerder opgeroepen om te stemmen, maar het bleek dat dit niet meer kon. Anyway, ze hebben gewonnen!! Dat is natuurlijk het belangrijkste!

En als Keukenprinsesje ben ik ook helemaal fan van de zender.
Er zijn een aantal programma's die ik echt geweldig vindt, en toevallig zijn beide programma's van Rudolph van Veen: Rudolph's Bakery, een programma in een ontzettend knus decor waar Rudolph de heerlijkste taarten, toetjes en hartigheden bakt. Elke dag te zien op 24 Kitchen om 19.30 uur en 's ochtends om 7.00 uur en 7.30 uur.

Ook de The Taste of Life Travel vind ik helelmaal leuk. In dit programma bezoekt Rudolph samen met Stella Gomans in elke aflevering een wereldstad om deze culinair te ontdekken. Wanneer je dit programma kijkt proeft en ruik je bijna de stad alsof je er zelf bij bent. Helaas nu niet meer te zien op 24Kitchen, maar wat een ge-wel-dig programma!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten